Home » , » DRAMA | BULETIN CINTA [EPISOD 3]

DRAMA | BULETIN CINTA [EPISOD 3]



Klik pada butang petak [  ] dihujung kiri untuk melihat SKRIN PENUH.



Buletin Cinta membicarakan apa sahaja isu yang berkaitan dengan cinta bersama DOKTOR LOVE (Jep Sepahtu) yang dipersembahkan secara komedi. Antara topik-topik yang dipersembahkan menerusi Buletin Cinta ialah ‘Cinta Bollywood’, ‘Cemburu Kerana Cinta’, ‘Putus Cinta’, ‘Berkorban Kerana Cinta’, ‘Kuasa Cinta’ dan lain-lain. Episod ‘Cinta Bollywood’ mengisahkan Doktor. Love telah menerima emel dari penonton yang bernama Karena tentang masalahnya yang menyintai dua lelaki pada masa yang sama. Kekasihnya, Salman telah lama menghilangkan diri dan kini Karena rapat dengan sahabat Salman iaitu Sahid.  Tiba-tiba, Salman muncul semula. Apakah nasihat yang akan diberikan oleh Doktor. Love?

Teruskan menyaksikan drama Buletin Cinta untuk menyaksikan pelbagai masalah yang dihadapi oleh pasangan bercinta dan apakah ‘petua’ yang akan dikongsikan oleh Doktor Love?

 Lakonan, Jep Sepahtu (Doktor Love), Saiful Apek, Yassin, Anzalna Nasir, Watie Elite, Acong, Taiyuddin Bakar, Rahim, Sharol Shiro, Zazleen Zulkifli, Mimi Haris, Myza Aryqa


Share this video :

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. KOTAK DRAMA - All Rights Reserved
REDESIGN: SCREWKARAT-NETWORK